Založ si blog

Dve Duše z predmestia raja

Pamätám si, keď sme si ako malé deti vyrábali papierové nebo a peklo.

´Kam pôjdeš?´ nepáčila sa mi ani jedna možnosť.

Nebo je na mňa moc honosné a nie som si istá, či som hodná toľkej veľkoleposti.

Pri všetkej hrôze, čo sa kedy o pekle popísala a priznám sa, že som vlastne o tom mieste ani nikdy nedočítala dokonca, mi úplne stačí ten pocitový strach. Prosto jedno je na mňa hóhe a druhé bubu. Láka ma miesto edenu.

Či to vyjde nie je predmetom toho predmestia raja, čo som si utŕžila. Možno si niekto pomyslí, že aký to krásny kúsok na zemi sa mi podarilo objaviť, ale v tom čaro toho miesta nespočíva. Pointa tkvie v tom, že vôbec nezáleží kde, ale s kým. ´Kde´ si kúpiš, ale s kým si nekúpiš. A keď tá ´s kým – skladanka´ zapadá každým kúsočkom, miesto sa mení na predmestie raja.

Je také jedno rajské predmestie, kde žijú dve duše, jedna ´ženská´ a druhá ´mužská´. Tá ženská je blahomyseľne uštipačná a hravá. Ako spavá mačka na prípecku sa pretiahne a už súka verbálne myšlienky tónom tej najväčšej naivky.

´Nikto si ma nevšíma, ani ma nepohladí, aha tuto, ako je pravá lopatka, tam mám asi zaseknutý nerv´, nemotorne naznačuje miesto, kde by sa jej bolo treba dotknúť, pomasírovať.

´Ale no´ usmievavo odvetí a už načahuje svoju teplú mäkkú rúčku na inkriminované miesto a masíruje.

´Ach, ach to je ono, jáj´, posmeľuje ho do ´ďalších dotykov, pričom celým telom jej iskria všetci huncúti.

Keď treba robiť drhnú do nemoty, keď sa treba zabávať tak obveseľujú jeden druhého a keď im treba hovieť tak si aj hovejú.

Nedávno si mužský tíško hovel zrolovaný na gauči a ženskú niečo tak zaujalo, že si ani nevšimla prechod hovenia do hlbokého spánku. Chcela mu vyhovieť a že ´šup, šup zlato do postele´, zhovievavo k nemu riekla a on vo svojej „hladine čalfa“ mrmlal čosi o tom ´nevidíš, že nemám čas, že som zaneprázdnený…´ ´… hm, zamestnaný spánkom´, krútila hlavou a nechala neboráka pochrapkávať na gauči.

Sama zaľahla do ich veľkej postele, ale kocúrik dlho nevydržal, lebo aróma jeho mačičky sa mu vzdialila a ťahala ho ako magnet.

´Keď sa ti chce spať, prečo si nejdeš ľahnúť do postele?´, opýtala sa akože nahnevaná ženská, ´lebo pri tebe sa mi dobre leží, keď ťa cítim pri sebe, ani neviem ako zaspím´, nedbanlivo sa dišpenzuje a už sa zarýva so svojou arómou k tej jej.

Ženská je spokojnučká, že si mužský nárokuje, to je to, čo ona potrebuje a slastne si odfukuje.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

derechura

ďalší web... o tom ako sa učím od každého koho stretnem

Štatistiky blogu

Počet článkov: 46
Celková čítanosť: 190316x
Priemerná čítanosť článkov: 4137x

Autor blogu

Kategórie