Založ si blog

Dala som sa na život

Dala som sa na život
Pre jeho cvengot
Spanilý

V kabáte sa túlam po širokej ceste
A ona sa ma pýta, či mám plné hrste
Plné veru plné, až prstami preteká
Deň po dni rýchlo uteká

Čo pretečie je nenávratne preč
Už môže byť o tom leda reč
O prvom bozku, o prvej láske
O prvej facke, o výplatnej páske

Všetko o je ľuďoch, o stretoch s nimi
Každý mi zanechal odtlačok v dlani
Voľky-nevoľky priplietlo sa veľa
Ušla sa mi podivná rola plniteľa

Cez cestu potôčik nejasne spieva
Dajako dospelosť mi neprospieva
Zvedavosť únava prebíja
Čas pred časom vystríha

Zasyčala madam zmija
Tadiaľ, do strateného raja


fajčenie, fajčiar, závislosť

Koniec s fajčením? Británia chce zakázať predaj cigariet

18.04.2024 08:00

Krajina rozhoduje o najprísnejšom protifajčiarskom zákone v Európe. Ak prejde, Briti, ktorí sa narodili po 1. januári 2009, si už tabakové výrobky v obchode nekúpia.

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát. EÚ uvalí nové sankcie

18.04.2024 07:02, aktualizované: 07:37

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 08:40

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

derechura

ďalší web... o tom ako sa učím od každého koho stretnem

Štatistiky blogu

Počet článkov: 46
Celková čítanosť: 190234x
Priemerná čítanosť článkov: 4136x

Autor blogu

Kategórie